2e stageweek

21 april 2019 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Mijn eerste dag van de 2e week was eigenlijk niks aan, ik voelde me wat buitengesloten door het stageteam. Dit kwam doordat zij in hun pauzes allemaal lekkers kochten zoals Mc Donalds en Starbucks en voor iedere medewerker meenamen behalve voor mij. Ook tijdens een wandeling kochten ze drinken voor zichzelf en pas na een hele tijd begonnen ze wat te smoeselen en vroegen ze mij of ik ook wat wilde. Hierdoor keek ik eigenlijk onwijs op tegen de andere dagen.

Maar het tegendeel werd bewezen, dinsdag was een hele leuke dag. We zijn eerst met de kinderen sportactiviteiten gaan doen en in de middag ben ik met een andere medewerker en een aantal kinderen naar de speeltuin gegaan en een ijsje gaan halen. Deze dag heb ik ook veel contact gehad met de medewerkers en toonden ze ook echt interesse in Nederland wat voor mij ook heel leuk is! Toen we terug kwamen van de speeltuin gingen we lunchen en hadden de medewerkers een cakeje en er was ook 1 voor mij gemaakt! 😊

De woensdags had een ik lekker kort dagje tot na lunchtijd ( dus ong 13:00 uur).

Donderdag, mijn laatste dagje van de week was ik niet helemaal fit dus vroeg ik of ik vandaag ook weer vroeg klaar mocht zijn, ze zouden hun best doen zeiden ze. Ik had gelukkig een relaxt ochtendje bij de onder 2 groep. Na lunchtijd zijn we naar de andere groep gegaan en ik mocht om pauze, ik wist dus dat ik nog niet klaar zou zijn... Toen ik terug kwam gingen de andere 3 medewerkers om pauze en bleef ik buiten met de kinderen ( er waren nog wel 2 office medewerkers ). Vlak voor dat de anderen terug kwamen van pauze ging het brandalarm af en moest de opvang ontruimt worden dus wij met alle kinderen naar de voorkant van het gebouw lopen. Uiteindelijk was er geen brand maar iets met een broodrooster van een andere afdeling in het gebouw. Na de ongruiming werd mij gezegd dat ik maar snel naar huis moest gaan.

Het weekend is het hier erg mooi weer geweest maar ik heb er niet echt van kunnen genieten want ik ben het hele weekend ziek geweest... Ik begin me nu gelukkig weer wat beter te voelen en hoop dat ik dinsdag weer gewoon naar stage kan.

Antsje