4e stageweek

5 mei 2019 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Deze week had ik maar 3 daagjes stage, ik was maandag en dinsdag met mijn gezin en heb vrijdag als extra dag gedraaid.

Ik ben de hele week op de pre school geweest en heb veel activiteiten gedaan met de kinderen. 1 van deze activiteiten heb ik zelf verzonnen en de andere activiteiten waren door de roomleader verzonnen. De meeste activiteiten hebben we lekker buiten uitgevoerd, een tafel en stoelen van binnen naar buiten, het was heerlijk weer dus dit was genieten.

Verder zijn we elke dag te wandelen geweest, woensdag naar een speeltuin, donderdag naar de eendjes en vrijdag naar het sportveld.

Wat opviel deze week is dat het vaste personeel liever het contact met de ouders doet, ik deed de deur open voor een ouder maar ze vroegen mij daarna of ik de volgende keer één van de medewerkers wilde roepen. Ook deed ik werkjes van de kinderen in de bakjes die op de gang staan, ik had de deur op de klem gedaan zodat ik niet iedere keer aan hoefde te bellen als ik naar binnen wilde. Op een gegeven moment liep er ook een ouder naar binnen, daarna vroegen ze mij of ik de deur dicht wilde doen en wilde aanbellen. Ze zijn hier dus heel voorzichtig en het is niet de bedoeling dat een ouder zomaar naar binnen loopt.

Ik ben gisteren ( zaterdag 4 mei ) op het punt gekomen dat ik nog maar 2 weken hier ben, stiekem kijk ik er ook wel weer naar uit om terug te gaan.

Volgende week heb ik weer een stageweek van 3 dagen, maandag is het namelijk early May bank holiday ( een extra vrije dag ).

Antsje

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerda:
    7 mei 2019
    hoi antje....
    nog ff volhouden,2 weken nog....en dan gen je wel een ervaring rijker,en kun je bij elke sollicitatie zeggen dat in engeland je stage hebt gedaan...dat maakt wel indruk hoor.... en dan mar wer snel thús komme jer....dikke tut gerda