5e stageweek

12 mei 2019 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Deze stageweek startte op dinsdag omdat de opvang maandag gesloten was i.v.m. Bank holiday.

Mijn week begon dus op dinsdag, ik mocht deze dag beginnen op de 0-2 groep, ook wel erg leuk na een paar weekjes pre school. Het was deze ochtend heerlijk weer dus hebben we een hele poos buiten gespeeld. Toen we weer naar binnen gingen kwam de andere medewerker terug en ben ik om pauze gegaan. De dinsdag middag ben ik in pre school geweest.

Woensdag begon ik weer op de 0-2 groep, hier heb ik het fruit moment geleid. Daarna kwam de andere medewerker weer terug en ging ik weer naar de pre school. Hier hebben we vooral activiteiten met de kinderen gedaan. Ook moest ik van 1 medewerker al afscheid nemen: de roomleader. Ze gaf me een mooi compliment die ik zeker niet ga vergeten: ze zei dat ze me geweldig vond!

Donderdags kwam ik aan en zag ik dat mijn naam ook op het bord stond van de aanwezige medewerkers, ook erg leuk! Deze dag zouden we eigenlijk een tripje doen maar het was best wel regenachtig. We hebben wat activiteiten gedaan en zijn uiteindelijk aan het eind van de middag naar het veld toe gegaan.

De aankomende week is mijn laatste week, eigenlijk voelt dit best wel dubbel. Aan de ene kant ben ik blij weer naar huis te gaan maar aan de andere kant sluit ik weer een hoofdstuk af. Ik ben in ieder geval erg blij dat ik de stap heb genomen om op buitenlandse stage te gaan!

Antsje

Van reisblog naar fotoboek