6e stageweek

16 mei 2019 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Super gek, mijn laatste stageweek ingaan. In het begin had ik wel het besef maar leek het nog zover weg. Woensdag begon ik pas echt te beseffen morgen is mijn laatste stagedag hier.

Deze week was het heerlijk weer en zijn we veel buiten geweest met de kinderen. Daarnaast hadden we het thema de jungle en hebben we daar verschillende knutsels voor gemaakt.

In het begin voelde het erg dubbel dat het avontuur bijna voorbij was maar nu het zover is ben ik toch ook wel weer blij. Ik ga bijna weer lekker naar huis en kan de laatste dingetjes van mijn opleiding afronden.

Wel ben ik trots op mezelf dat ik de stap heb genomen om alleen op buitenlandse stage te gaan. Ik heb veel nieuwe dingen mogen zien en een kijkje kunnen nemen in een opvang in Engeland. Ook heb ik dingen gezien waarvan ik dacht: Dit is in Nederland veel beter maar ook anders om. Wie weet kan ik deze dingen nog eens gebruiken in het werkveld.

Als afscheids cadeautje heb ik een knutselwerkje gekregen, een glazen plaatje met thank you en een gedicht.

cadeautjes

Daarnaast heb ik mooie complimenten gekregen van de manager en de medewerkers.

Ik ga morgen beginnen met alles ready maken voor vertrek.

Antsje

1. Aukje:
    24 mei 2019
    Hallo Antsje, ik heb al je blogs gelezen. Erg leuk om de verschillen te zien tussen hier en daar. De inhoud van de lunchtrommeltjes waren voor mij heel verrassend😄. Je bent weer een ervaring rijker.