Weekendje Selsey met gezin

30 april 2019 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Dit weekend was het dan zover, mijn gezin zou me komen opzoeken in Engeland. Ze hadden een huisje geboekt in Selsey zodat  ik ook een beetje het vakantie gevoel had.

Zaterdagmiddag rond 16:40 kwamen ze aan. We zijn een stukje gaan lopen en hebben daarna de bus gepakt richting Selsey. We wisten ongeveer bij welke halte we eruit moesten dus hadden we bepaalde punten waar we op gingen letten. Eigenlijk hebben we geen 1 van deze punten gezien en zagen we op een gegeven moment het bordje met de straat waar we heen moesten.

Vanaf de bushalte waar wij uitkwamen was het een heel eind lopen naar het huisje. Gelukkig hebben we later een route binnendoor gevonden.

De dagen vlogen voorbij, we zijn naar het strand geweest, hebben alles in Chichester bekeken en hebben de omgeving verkend.

Helaas was het vandaag alweer tijd om afscheid van elkaar te nemen. Ik vond het lastig om opnieuw afscheid te nemen omdat ik eigenlijk stiekem ook wel mee terug wilde naar Nederland. Maargoed dat kan niet... Ik ga hier nog even 2,5 weken knallen en daarna trots en voldaan terug naar Nederland!

Antsje