De eerste dagen

6 april 2019 - Chichester, Verenigd Koninkrijk

Mijn eerste echte dag hier was donderdag. Ik heb eerst lekker uitgeslapen en ben daarna op pad gegaan. Ik moest nog wat geld betalen en ik wilde weten waar mijn stage zat. Beide dingen zijn mijn eerste wandeling mislukt, ik kon mijn stage niet vinden en het gebouw waar ik het geld moest betalen was heel groot dus heb ik eerst iemand gevraagd.

Op google maps heb ik gezocht waar mijn stage zat en hij gaf aan dat het maar 1 minuut lopen was, dit zou betekenen dat ik het vanaf de Campus moet kunnen zien. Ik weer op pad en dit keer met iets meer informatie en ja hoor, mijn stage zit inderdaad vlak achter de Campus.

Vrijdags had ik een kennismakingsgesprek op stage. Bij aankomst merkte ik al dat het anders is dan hier, zo moest ik op een bel drukken om de groep binnen te komen en me inschrijven op een bezoekerslijst. Daarna heb ik gesproken met de manager en heeft ze me van alles verteld over de organisatie, de groepen en de medewerkers. Ik tref het want de aankomende 2 weken zijn hier vakantie en dan hebben ze op de opvang Holiday Club ( opvang voor schoolkinderen ). Tijdens deze Holiday Club gaan ze allemaal leuke uitjes doen zoals naar de bioscoop of bowlen, deze weken werden omschreven als leuke en gezellige weken. Daarnaast kom ik op alle groepen die er zijn stage te lopen, wat voor zowel mij als hun fijn is. Mijn stage start aankomende maandag 8 april om 10:00 uur, een lekkere tijd :).

Vrijdag avond hebben we met een groepje gezeten in de Common Room, dit is een kamer in de campus met wat banken, een tv en eten en drinken.

Vandaag ( zaterdag ) ben ik mee geweest naar het station om 1 van de meisjes die mij had opgehaald op de trein te zetten terug naar huis. Haar eenmaal uitgezwaaid ben ik met een ander meisje wat boodschapjes gaan doen in een supermarkt die hier vlakbij zit maar die ik nog niet kende.

Nu zit ik met een kopje thee en wat aardbeien dit verhaal te typen en ga ik straks op pad om mijn avondeten uit te zoeken.

Antsje